Dostava in vračilo

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh podjetju sporoči odstop od pogodbe (pisno, preko e-maila, preko fax-a...). Potrošnik mora nato blago vrniti podjetju v 30 dneh po pisnem sporočilu. Če potrošnik vrne prejeto blago v roku za odstop od pogodbe ( to je 15 dni od prejema blaga) se šteje to za sporočilo o odstopu od pogodbe. Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži. Možnost vračila ne velja za programsko opremo ( če je potrošnik odprl varnostni pečat ), CD in DVD medije ( če so bili mediji že uporabljeni - "posneti" ), knjige in literaturo in potrošni material (tonerji, kartuše - če je bila odstranjena vakuumska embalaža). Ponudnik vrne celotno kupnino (kupnina s stroški dostave) takoj ko je mogoče, najkasneje pa v 15 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.

Dobavni rok

Za izdelke na zalogi je dobava blaga 3-5 delovnih dni v ostalih primerih pa do 15 dni. Za izdelke, ki jih nimamo na zalogi je dobavni rok do 15 dni po prejetem naročilu. V primeru daljšega dobavnega roka vas bomo o dobavnem roku obvestili po elektronski pošti ali pa po telefonu.

Dostava

Dostavo naročenega blaga opravljajo dostavne službe (Yellogistics d.o.o., Pošta Slovenije, TNT ali Door to Door). Cena dostave je fiksna za pakete do 3 kg bruto in znese 3,00€ z ddv-jem skupaj s provizijo pri nakupu po povzetju. Za težje pošiljke pa je cena odvisna od teže pošiljke in se zaračuna po ceniku dostvane službe, skupaj s provizijo pri nakupu po povzetju. V primeru, da vas ob času dostave ni, se bo dostavljalec dogovoril z vami o ponovni dostavi. V primeru, da zaloga poide, vas bomo o tem nemudoma obvestili in vam predstavili ostalo ponudbo ali vam sporočili dobavni rok za naročene artikle. V nobenem primeru spletna trgovina ni odgovorna za prekoračen rok dostave.

Garancija

Vse izdelke v naši ponudbe smo "opremili" z garancijo 12 mesecev. V primeru, da ima artikel drugačno garancijsko dobo je le ta vključena v opisu artikla ( v tem primeru se doba 12 mesecev izniči ). Pri spletnem nakupu garancija prične veljati z dnevom vročitve pošiljke.

Veljavnost ponudbe

Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila. Vse cene vključujejo DDV. Cene v spletni prodajalni se lahko spremenijo brez predhodega obvestila. Cene veljajo le za nakupe v REPA sistemske rešitve spletni prodajalni in se lahko razlikujejo od rednih cen REPA sistemske rešitve. Slike so lahko samo simbolične in ne odražajo vedno v celoti dejanskega stanja. Nakup je možno preklicati v vsaki fazi v pisni obliki.

Varnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.

Shranjevanje pogodb

Ponudnik se zavezuje, da bo sklenjene pogodbe shranjeval na sedežu podjetja in bo omogočil dostop do pogodb na sedežu podjetja.

Pritožbe

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik mora postaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Postopek za oddajo pritožb mora biti na voljo na spletnih straneh, enostaven za uporabo in zaupen. Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Če imate dodatna vprašanja, vas vabimo, da nas pokličete na 041 612 309.